Ben je jong, dynamisch en half hersendood, dan is dit wellicht de job voor jou. Altijd al gedroomd van een job in de media? Dan is nu je kans. Je zegt van jezelf dat je een team player bent, maar eigenlijk ben je een schoolvoorbeeld van een sociopaat? Wel dan is deze vacature (m/v) op jouw lijf gesneden.
Functiebeschrijving:
Wil je meebouwen aan een 'ongehoord' succes?
- U bedenkt gloednieuwe concepten die al jaren hun doeltreffendheid hebben bewezen.
- U rapporteert aan de Marketing Manager of iemand anders die zo mogelijk nog nuttelozer is.
- Je bent verantwoordelijk voor professioneel en georganiseerd pesten, gericht op specifieke doelgroepen zoals 'normale' mensen, en dus volledig in lijn met de algemene marketingstrategie.
Profiel:

- U heeft een universitair diploma of een zwembrevet en kan bogen op enkele jaren ervaring in een marketinggerelateerde functie, zoals bijvoorbeeld het pesten van klasgenootjes met een brilletje.
- U werkt zelfstandig, bent proactief en hebt een hekel aan alles wat ook maar naar creativiteit ruikt. Bah! U bent een occasioneel denker, al zal je daarin niet overdrijven.
- U heeft een gladde persoonlijkheid en bent een echte team player. Zeker als dit team maar uit één persoon bestaat en dan nog...
- U heeft affiniteit met duurzaamheid en ethiek en weet dit dan ook zo snel mogelijk de kop in te drukken.
- U hebt een luide irritante stem. Voor deze vacature is taalbeheersing een pluspunt, vooral gesproken in het Vlaamsch, het Vlengels en het Vrans.
- U bezit over geen gevoel voor humor en bewijst dit door twee keer per jaar iets te maken dat het langzaam praten van Limburgers in het belachelijke trekt.
Aanbod:
Ons bedrijf is marktleider in het maken van irritante radiospots. Je kent ons zeker wel van de Hebbes.be campagne, die wereldwijd vermaard is omdat argeloze luisteraars spontaan hun eigen oren beginnen op te eten. Of wat dacht je van die supercampagne over "je voorhuid is belangrijk voor je veiligheid"? Nergens nog kan je over een sterretje beginnen zonder spontaan ramen te willen inslaan bij de eerste de beste Carglass-vestiging.
Je zal in ons bedrijf de kans krijgen om jezelf te bewijzen. De doelstelling van dit jaar is om zeker 5 reclamespots in de Nederlands Irritantste Radiospot Top 10 te krijgen. Geen makkelijke opgave als je weet dat zelfs de gewone radio-uitzendingen in Nederland voor deze top in aanmerking komen.
Solliciteren kan door met je meest irritante stem een CV in te lezen op ons antwoordapparaat op het nummer 03/290 33 33. Veel succes.
Comments